Αλλαγή Χρόνου
Η Παζ, μια εγωκεντρική ινφλουένσερ, φτάνει στην Άγκουα Μαρίνια όπου συγκρούεται με μια ντόπια ακτιβίστρια και "ακυρώνεται" για τον προσβλητικό της λόγο. Εκατό χρόνια νωρίτερα, το 1922, η Σεσίλια παντρεύεται παρά τη θέλησή της μετά τον θάνατο των γονιών της, χωρίς να θέλει μια τέτοια ζωή. Μυστηριωδώς, το σύμπαν δίνει μια διέξοδο στις δύο γυναίκες καθώς ανταλλάσσουν σώματα.
Σ' αυτήν τη βραζιλιάνικη σειρά, η εγωκεντρική Παζ δεν αρκείται στο να είναι η πιο διάσημη ινφλουένσερ της Βραζιλίας το 2022. Πηγαίνει στη μικρή παραθαλάσσια πόλη Άγκουα Μαρίνια, ένα μέρος που βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της γυναικείας ενδυνάμωσης, όπου σχεδιάζει να ανοίξει το "House of Paz" για να εκπαιδεύσει μια νέα γενιά ινφλουένσερ. Αλλά οι γυναίκες της Άγκουα Μαρίνια, με επικεφαλής τη Μαρία, αντιτίθενται στο σχέδιο της Παζ να καταλάβει έναν χώρο που χρησιμοποιείται ήδη ως πολιτιστικό κέντρο. Ύστερα από μια λογομαχία μεταξύ της Παζ και της Μαρίας που καταγράφεται κρυφά και γίνεται βάιραλ, η Παζ "ακυρώνεται" για την προσβλητική της γλώσσα. Στην ίδια πόλη, αλλά το 1922, μια νεαρή συγγραφέας αντιμετωπίζει μια δύσκολη κατάσταση. Η Σεσίλια - συγγραφέας και κληρονόμος μιας πλούσιας οικογένειας - αναγκάζεται να μετακομίσει στους νονούς της μετά τον θάνατο των γονιών της σε πυρκαγιά. Ακόμα χειρότερα, αναγκάζεται να παντρευτεί τον Πέντρο, τον ανώριμο γιο των νονών της, παρόλο που είναι λεσβία και δεν έχει καμία επιθυμία να γίνει κοσμική κυρία ή μητέρα. Οι δύο γυναίκες, με διαφορά ενός αιώνα, προσπαθούν απεγνωσμένα να ξεφύγουν από τη ζωή τους αναζητώντας την ελευθερία και την ευτυχία. Το σύμπαν αποφασίζει να τις βοηθήσει: ταξιδεύουν μυστηριωδώς στον χρόνο για να ξυπνήσουν η μία στο σώμα της άλλης σε έναν άλλο αιώνα. Τώρα έρχονται αντιμέτωπες με τα προβλήματα και τα θαύματα μιας διαφορετικής εποχής, γεγονός που τις αναγκάζει να επανεξετάσουν τα γυναικεία ζητήματα σε σχέση με τις καταστάσεις τις οποίες αντιμετωπίζουν, και να χαράξουν νέους ρόλους στον κόσμο.