Οι Μάγοι του Γουέιβερλι
Η Άλεξ, ο Τζάστιν και ο Μαξ Ρούσο δεν είναι συνηθισμένοι έφηβοι– είναι, στα κρυφα, εκπαιδευόμενοι μάγοι!