Όταν η οικογένειά της αρχίζει να δέχεται επιθέσεις μαύρης μαγείας, μια νέα γυναίκα, με μοντέρνες αντιλήψεις και ορθολογική σκέψη, αναγκάζεται να επανεξετάσει τα πιστεύω της και να ερευνήσει το σκοτεινό παρελθόν των δικών της, ώστε να τους σώσει.
Τζακάρτα, 2018. Η Γουλάν είναι μια μιλένιαλ με τα όλα της. Όμορφη, έξυπνη, με ένα λαμπρό μέλλον σε μια επενδυτική εταιρεία. Η ζωή της Γουλάν παίρνει σκοτεινή τροπή όταν παράξενα περιστατικά συμβαίνουν στην οικογένειά της. Μια μοσχογαλή βρίσκεται νεκρή στο σπίτι τους, σκουλήκια κάνουν την εμφάνισή τους και μια μυστηριώδης τούφα μαλλιών μπλοκάρει την αποχέτευση. Έτσι, ο Αχμάντ αρρωσταίνει. Ο πατέρας της οικογενείας κάνει εμετό ένα ματωμένο καρφί και χιλιάδες μύγες και βρίσκει φρικτό θάνατο μπροστά στη γυναίκα και τα παιδιά του. Το ίδιο περίπου διάστημα, στο Μπογκόρ, ένας νέος άντρας ονόματι Έσα γίνεται μάρτυρας του εξίσου τραγικού θανάτου του πατέρα του, του Μποντάν. Δεμένοι με μια μοίρα κοινή, η Γουλάν κι ο Έσα αποφασίζουν να συνεργαστούν και να ξεδιαλύνουν τον θάνατο των πατεράδων τους.