LEGO Star Wars: Η Αντίσταση Ξεκινάει (Shorts)
Παρακολουθήστε τις άγνωστες ιστορίες του Πο Ντάμερον, του Χαν Σόλο, του Μαζ Κανάτα, της Ρέι και του Φιν πριν την επίθεση της Πρώτης Τάξης στον Τζακού.