Εγώ Λάικ!
Πώς είναι η ζωή ενός ανερχόμενου διαδικτυακού podcaster; Καλώς ήρθατε στη ζωή του ΛΑΪΚ! Η σειρά μάς παρουσιάζει τον κόσμο του ΛΑΪΚ, μέσα από την οπτική γωνία του ίδιου. Κάθε επεισόδιο συνδέεται με ένα podcast. Το Εγώ Λάικ! αποτελείται από δύο ανεξάρτητα μέρη συνδεδεμένα θεματικά. Το πρώτο μέρος του podcast διαρκεί 3 λεπτά και το δεύτερο 5 λεπτά.
Πώς είναι αλήθεια η ζωή ενός νέου podcaster; Πώς ξεκίνησαν όλοι οι αστέρες του YouTube; Καλώς ήρθατε στην καθημερινότητα του ΛΑΪΚ ( του ήρωά μας). Η Disney XD προσπαθεί να τον βγάλει από το δωμάτιό του! Σε μορφή μυθοπλασίας, θα βυθιστούμε στις καθημερινές στιγμές του πρωταγωνιστή. Κάθε βίντεο θα συνδέεται με ένα podcast. Για παράδειγμα, όταν ο ΛΑΪΚ ανεβαίνει στo TOP 5 των podcast για ενοχλητικές καταστάσεις στο σινεμά, η σειρά τον δείχνει μαζί με τους 3 κολλητούς του σε μια αξέχαστη κινηματογραφική έξοδο! Αυτά τα δομημένα μέρη, βασισμένα σε σενάριο, θα μας δείξουν τον κόσμο και τον κύκλο του (κολλητούς, συγγενείς, δασκάλους, πιθανή κοπέλα, σχολικό νταή...) και θα μας αποκαλύψουν τα πλεονεκτήματα και τις δυσκολίες του να είσαι ανερχόμενος δημιουργός βίντεο και αστέρι του διαδικτύου! Η αφήγηση του ΛΑΪΚ θα δώσει ενέργεια στην ιστορία ενώ κάποιες φορές θα μας παρουσιάσει ακόμα και αστείες στιγμές που θα αφορούν τα συναισθήματά του για κάποιες καταστάσεις. Λόγω της μοναδικής του σύλληψης (η ζωή ενός podcaster / επίδοξου φαινομένου του youtube), κάθε επεισόδιο του Εγώ Λάικ! αποτελείται από δύο ανεξάρτητα μέρη συνδεδεμένα θεματικά (π.χ. φίλοι, σχολείο, αθλήματα...). Το πρώτο μέρος διαρκεί 3 λεπτά και το δεύτερο 5 λεπτά. Το μέρος του podcast θα είναι διαθέσιμο στο κανάλι της Disney XD στο Youtube μία εβδομάδα πριν από το τελευταίο επεισόδιο της τηλεοπτικής σειράς. Στο τέλος του βίντεο, ο ήρωάς μας θα προωθήσει όλο το επεισόδιο στο κανάλι της Disney XD.