Ματίλντας: Ο Κόσμος στα Πόδια μας
Στα παρασκήνια της συγκινητικής και προσωπικής ιστορίας των Ματίλντας – της γυναικείας εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου της Αυστραλίας, στην πορεία τους προς το Παγκόσμιο Κύπελλο στη χώρα τους. Ακολουθούμε τις παίκτριες εντός κι εκτός γηπέδου καθώς αποτελούν έμπνευση για τις επόμενες γενιές.
Στα παρασκήνια της συγκινητικής και προσωπικής ιστορία των Ματίλντας – της γυναικείας εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου της Αυστραλίας. Οι Ματίλντας (Σαμ Κερ, Έλι Κάρπεντερ, Μέρι Φάουλερ και άλλες) αποκαλύπτουν τις θυσίες που έκαναν και τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν για να φτάσουν στην κορυφή του πιο δημοφιλούς αθλήματος παγκοσμίως. Παρ’όλες τις αντιξοότητες, δεν παρεκκλίνουν από τον στόχο τους– να αφήσουν μία σημαντική κληρονομιά εμπνέοντας τις μελλοντικές γενιές να κυνηγήσουν τα όνειρά τους. Στα έξι αυτά επεισόδια, παρακολουθούμε τις παίκτριες εντός κι εκτός του γηπέδου, καθώς προετοιμάζονται για τη μεγαλύτερη μέχρι στιγμής πρόκληση – το Παγκόσμιο Κύπελλο του 2023 στη χώρα τους.