Γνωρίστε τον Spidey και τους Απίθανους Φίλους του
Ο Σπάιντι και οι καταπληκτικοί φίλοι του συνεργάζονται για να πολεμήσουν κακούς και να σώσουν ανθρώπους που έχουν μπελάδες. Γνωρίστε τα καλά αγόρια και κορίτσια που βοηθούν τον Σπάιντι να σώσει τη μέρα!