Το Φιλί της Έκτης Αίσθησης
Η Χονγκ Γεσούλ, η καλύτερη account executive του 1ου τμήματος σχεδιασμού της Zeu Ad, έχει ένα μυστικό: όταν φιλάει κάποιον, βλέπει το μέλλον. Μια μέρα, τα χείλη της αγγίζουν κατά λάθος τα χείλη του δύστροπου υπεύθυνου τμήματος, Μινχού, και βλέπει ότι στο μέλλον θα κάνουν σεξ. Μια ρομαντική κομεντί με φόντο την εταιρεία και πρωταγωνίστρια τη Γεσούλ, που πρώτη της προτεραιότητα είναι η αφοσίωσή της στη δουλειά.