Murai in Love
Ο Μουράι, μαθητής λυκείου, ερωτεύεται την otaku καθηγήτριά του, Τάνακα. Εκείνη τον απορρίπτει γιατί δεν θα την ενδιέφερε ποτέ ένα αγόρι με μακριά, μαύρα μαλλιά όπως αυτός. Τότε, ο Μουράι κόβει τα μαλλιά του, τα βάφει ξανθά και γίνεται ολόιδιος με τον αγαπημένο της χαρακτήρα βιντεοπαιχνιδιού.
Ο Μουράι είναι μαθητής β' λυκείου στο Λύκειο Τάκεμπε Γκάκουεν και κάνει φροντιστήριο για να μπει στο πανεπιστήμιο. Η καθηγήτριά του, Τάνακα, τον καλεί στο γραφείο της μετά από δηλώσεις του ότι μετά το λύκειο σκοπεύει να την παντρευτεί. Η Τάνακα απορρίπτει τον Μουράι, λέγοντας ότι δεν θα την ενδιέφερε ποτέ ένα αγόρι με μακριά, μαύρα μαλλιά. Ως otaku των anime, έχει μάτια μόνο για τον Χιτοτόζε, έναν χαρακτήρα ενός βιντεοπαιχνιδιού otome.
Την επόμενη μέρα, ο Μουράι εμφανίζεται στην Τάνακα αλλαγμένος. Έχει κόψει τα μαλλιά του κοντά, τα έχει βάψει ξανθά και είναι ολόιδιος με τον αγαπημένο της Χιτοτόζε. Η Τάνακα σοκάρεται με αυτήν την απρόσμενη εξέλιξη και προσπαθεί να κρατήσει αποστάσεις από τον Μουράι, ενώ ο Μουράι εντείνει τις προσπάθειές του να φλερτάρει την καθηγήτρια.