My Family
Ο Χαρούτο Ναρουσάουα, διευθύνων σύμβουλος μιας εταιρείας βιντεοπαιχνιδιών, έχει σπίτι στην Καμακούρα και ζει με τη γυναίκα και την κόρη του. H τραγωδία πλήττει την οικογένειά του, όταν η κόρη του Χαρούτο πέφτει θύμα απαγωγής. Ο Χαρούτο πρέπει να αντιμετωπίσει πολλά βάσανα και δοκιμασίες, καθώς προχωρά στον πολύπλοκο ιστό της ανθρώπινης φύσης. Ο μόνος τρόπος για να σώσει την κόρη του είναι να εξουδετερώσει την αστυνομία και, μαζί με τη σύζυγό του, να αντισταθούν στους απαγωγείς.
Ο Χαρούτο Ναρουσάουα, ο πρόεδρος μιας εταιρείας βιντεοπαιχνιδιών, απολαμβάνει τη ζωή στην εύπορη παραθαλάσσια πόλη Καμακούρα με τη γυναίκα και την κόρη του, μαθήτρια του δημοτικού. Ωστόσο, μια τραγωδία πλήττει αυτήν την ευτυχισμένη οικογένεια, όταν η κόρη τους πέφτει θύμα απαγωγής. Ο Χαρούτο πρέπει τώρα να αντιμετωπίσει πολλές δυσκολίες μες στον πολύπλοκο ιστό της ανθρώπινης φύσης που αρχίζει να δείχνει την ασχήμια της. Ο μόνος τρόπος για να σώσει την αγαπημένη του κόρη είναι να πάρει την κατάσταση στα χέρια του, χωρίς τη συμμετοχή της αστυνομίας και, μαζί με τη γυναίκα του, να αντισταθούν στους απαγωγείς. Θα μπορέσει η ιστορία αυτής της οικογένειας να έχει αίσιο τέλος; Ή θα εξελιχθεί σε τραγωδία; Αυτό το αγωνιώδες οικογενειακό θρίλερ δοκιμάζει τους δεσμούς μιας οικογένειας που αντιμετωπίζει τον χειρότερο εφιάλτη της ζωής της.