Οι Φίλοι μου Τίγρης και Γουίνι
Ο Γουίνι, ο Τίγρης και οι φίλοι από το δάσος των 250 στρεμμάτων καλωσορίζουν νέους γείτονες: ένα αξιολάτρευτο εξάχρονο κορίτσι που ονομάζεται Ντάρμπι και το κουτάβι της, τον Μπάστερ. Με τη βοήθεια των Σούπερ Ντετέκτιβ Τίγρη και Γουίνι, οι θεατές βοηθούν να λυθεί το μυστήριο!