Τίποτα
Ένας εμβληματικός δανδής του Μπουένος Άιρες, ο οποίος μόλις και μετά βίας έχει αρκετούς πόρους για να συμβαδίσει με τον πλούσιο τρόπο ζωής του, χάνει την οικονόμο του, η οποία τον βοηθάει τα τελευταία σαράντα χρόνια. Ενώ εκπαιδεύει μια πιθανή αντικαταστάτρια, μια νεαρή γυναίκα από την Παραγουάη, ανακαλύπτει ότι η κοπέλα έχει περισσότερα να διδάξει παρά να μάθει, φέρνοντάς τον αντιμέτωπο με την πρωτοφανή περιπέτεια να μάθει να ζει μόνος του.
Ένας εμβληματικός δανδής του Μπουένος Άιρες, ένας εκλεπτυσμένος και προκλητικός γαστρονομικός κριτικός, ζει εδώ και δεκαετίες με μια οικονόμο που φροντίζει τα πάντα γι' αυτόν, από την καθαριότητα του σπιτιού μέχρι τις πιο προσωπικές του υποθέσεις. Όμως μια απροσδόκητη τροπή της μοίρας τον αφήνει μόνο του και τον κάνει να συνειδητοποιήσει ότι πραγματικά δεν μπορεί να κάνει τίποτα χωρίς βοήθεια. Όταν μια άπειρη και αφελής κοπέλα από την επαρχία της Παραγουάης εμφανίζεται αναζητώντας δουλειά, πρέπει να αποφασίσει ανάμεσα στο να την προσλάβει και να της μάθει όλες τις ιδιοτροπίες του ή να προσπαθήσει να ζήσει μόνος του. Αυτή η σύγκρουση πολιτισμών και γενεών θα οδηγήσει σε ασυνήθιστες και τρυφερές καταστάσεις που θα είναι μάθημα και για τους δύο.