Origins: Το Ταξίδι της Ανθρωπότητας
Η σειρά Origins εξερευνά τη δημιουργία της σύγχρονης ανθρωπότητας, σε ένα ταξίδι-περιπέτεια πίσω στο χρόνο που ερευνά σε βάθος την ιστορία για να βρει τις καθοριστικές «αρχικές» στιγμές που πυροδότησαν την εξελικτική μας άνοδο. Ο παγκοσμίου φήμης στοχαστής του μέλλοντος Τζέισον Σίλβα μάς καθοδηγεί στην εξερεύνηση αυτών των κομβικών εξελίξεων – όπως η φωτιά, η ιατρική, ο πόλεμος, το χρήμα και οι επικοινωνίες – που κατά βάση διαμόρφωσαν τη σύγχρονη ζωή.