Ήρωες με Πιτζάμες (Μικρού Μήκους)
Οι Πυτζαμοήρωες είναι έτοιμοι να υπερασπιστούν την πόλη! Συνδυάζοντας τις δυνάμεις τους, η Ολέτ, ο Γκέκο και ο Κάτμποϊ μπορούν να αντιμετωπίσουν οποιαδήποτε απειλή βρεθεί στο δρόμο τους.