Πρίγκιπας Ουίλιαμ: Στο Πλευρό των Αστέγων
Με μοναδική πρόσβαση στον πρίγκιπα Ουίλιαμ, η σειρά τον παρουσιάζει επί το έργον, να αντιμετωπίζει το εύρος της κρίσης έλλειψης στέγης και να στελεχώνει την ειδική ομάδα του Homewards. Μέσω συγκινητικών συναντήσεων με άτομα που έχουν βιώσει ή πρόκειται να βιώσουν την έλλειψη στέγης, ο πρίγκιπας αναζητεί λύσεις και καταστρώνει σχέδια για κοινωνικές κατοικίες στη δική του γη.
Το “Πρίγκιπας Ουίλιαμ: Στο Πλευρό των Αστέγων” παρακολουθεί τον πρώτο χρόνο λειτουργίας του Homewards, του φιλόδοξου πενταετούς προγράμματος του πρίγκιπα Ουίλιαμ που έχει στόχο να δείξει ότι είναι δυνατό να καταπολεμηθεί η έλλειψη στέγης, με δράση σε έξι περιοχές του Ηνωμένου Βασιλείου. Η σειρά δείχνει το παρασκήνιο του ξεκινήματος της νέας πρωτοβουλίας του πρίγκιπα Ουίλιαμ, δίνοντάς μας τη μοναδική ευκαιρία να τον δούμε να εργάζεται για να καταπολεμήσει την κρίση. Σε μια σειρά συγκινητικών συναντήσεων, τον βλέπουμε να καθοδηγείται από άτομα που έχουν βιώσει την έλλειψη στέγης, και σε εκ βάθους συνεντεύξεις, ο πρίγκιπας μιλά για την έμπνευση που έχει πάρει από τη μητέρα του, Νταϊάνα, πριγκίπισσα της Ουαλίας. Μετά τη στελέχωση της ειδικής ομάδας του Homewards που θα ερευνήσει αυτά τα θέματα σε όλο το Ηνωμένο Βασίλειο, βλέπουμε τον πρίγκιπα Ουίλιαμ να αναλαμβάνει δράση, σχεδιάζοντας να χτίσει κοινωνικές κατοικίες στη δική του γη. Κάποιες σκηνές με εναλλασσόμενα φώτα ή μοτίβα ίσως επηρεάσουν άτομα με φωτοευαισθησία.