Έτοιμοι να μάθουμε
Η σειρά «Έτοιμοι να μάθουμε» του Disney Junior! θέλει να εμπνεύσει τα παιδιά να αναπτύξουν την αγάπη για τη μάθηση μέσα από τους χαρακτήρες της Disney και τις μαγικές ιστορίες τους!