Το Κλεμμένο Κύπελλο
Έχοντας αρμέξει τον τραπεζικό του λογαριασμό για να πάει τον γιο του στο επερχόμενο Παγκόσμιο Κύπελλο, ο Λούτσο νιώθει συντετριμμένος που η τρελαμένη με το ποδόσφαιρο χώρα του, η Αργεντινή, αποκλείεται λόγω μιας ποινής. Επιδιώκοντας να αποκαταστήσει το δικαίωμα του γιου του στο όνειρο και να επαναφέρει την Αργεντινή στο τουρνουά, ο Λούτσο γίνεται η αιχμή του δόρατος στο πιο τρελό σχέδιο στην ιστορία του αθλήματος: στην κλοπή του Παγκοσμίου Κυπέλλου.
Έχοντας αρμέξει τις αποταμιεύσεις του για να ταξιδέψει με τον γιο του στο επερχόμενο Παγκόσμιο Κύπελλο, ο Λούτσο αδυνατεί να πιστέψει ότι η χώρα του, η Αργεντινή, αποκλείεται λόγω μιας ποινής στα προκριματικά. Μη έχοντας να χάσει κάτι, ο Λούτσο και οι συνάδελφοί του, μια ομάδα γκαφατζήδων που πρόκειται να χάσουν τη δουλειά τους, αποφασίζουν να πάρουν τη δικαιοσύνη στα χέρια τους. Το σχέδιό τους; Να κλέψουν το Παγκόσμιο Κύπελλο κατά τη στάση του για διαφημιστικούς λόγους στην Αργεντινή, με την πρόθεση να επαναφέρουν την αλμπισελέστε στο Παγκόσμιο Κύπελλο και έτσι να αποκαταστήσουν την τιμή της χώρας τους.