Shaun the Sheep: Mossy Bottom Shorts
Ακολουθήστε τον Σον και το κοπάδι σε συναρπαστικές νέες περιπέτειες στη φάρμα του Μόσι Μπότομ. Από τις σκανταλιές των άτακτων γουρουνιών, τα προβλήματα στο πέταγμα χαρταετού ως τον αγώνα πινγκ πονγκ που οδηγεί σε ένα αναπάντεχο ταξίδι, όποια κι αν είναι η αστεία περιπέτεια, το σίγουρο είναι ότι ο Σον βρίσκεται στο επίκεντρο.