Ο Πόλεμος των Άστρων: Ιστορίες των Τζεντάι
Προβολή 6 επεισοδίων με παραβολές που βασίζονται γύρω από τους Τζεντάι από την εποχή του πρέκουελ. Ταξίδι στις ζωές δύο διαφορετικών Τζεντάι -- της Ασόκα Τάνο και του Κάουντ Ντούκου. Ο καθένας θα τεθεί σε δοκιμασία καθώς κάνει επιλογές που θα καθορίσουν το πεπρωμένο του.