Ελάτε μαζί μας καθώς η μικρή μας φίλη παίζει φανταστικά παιχνίδια. Ο ήρωάς της είναι ο μικρός κάκτος, ο Βελόνας, που μπορεί να αντιμετωπίσει τα πάντα. Κάθε επεισόδιο παρουσιάζει ένα νέο περιβάλλον που δημιουργεί δύσκολες και αστείες καταστάσεις που πρέπει να αντιμετωπίσει.