ΚωμωδίαΦαντασίαΚινούμενα σχέδιαΔράση-Περιπέτεια
Αφού ήταν κλεισμένοι σε έναν πύργο για 18 χρόνια, η Ραπουνζέλ και ο Πασκάλ ανυπομονούν να γίνουν φίλοι με τους ανθρώπους (και τα ζώα) της Κορόνα.