Η Μικρή Γοργόνα: Η Σειρά
Δείτε τις περιπέτειες της Άριελ, της γοργόνας που ζει κάτω από τη θάλασσα με τον πατέρα της, τον βασιλιά Τρίτωνα, τις αδελφές της, τον Σεμπάστιαν τον κάβουρα και τον Πλευρονήκτη το ψάρι. Η οικογένεια και οι φίλοι της είναι πάντα κοντά της, σε κάθε δυσκολία, ακόμη καν πρέπει να αντιμετωπίσει την κακιά θαλάσσια μάγισσα Ούρσουλα.
Μετά την πρωτοφανή επιτυχία της ως μία από τις πιο αγαπημένες ταινίες της Ντίσνεϊ, η «Μικρή Γοργόνα» έρχεται στην τηλεόραση με τα ίδια εξελιγμένα κινούμενα σχέδια και τους πολύχρωμους, κωμικούς χαρακτήρες που της χάρισαν επιτυχία ανάμεσα σε σινεφίλ σε όλο τον κόσμο. Επαναλαμβάνοντας τους ρόλους τους από την ταινία η Τζόντι Μπένσον ως η φωνή της Άριελ και ο Σάμιουελ Ράιτ ως ο Σεμπάστιαν, το εντυπωσιακό καρκινοειδές, ο οποίος θα βρεθεί σε μπελάδες καθώς η Άριελ μπλέκεται σε νέες περιπέτειες διάρκειας μιας ολόκληρης σεζόν, καθώς επίσης γνωρίζει νέους χαρακτήρες στον υποθαλάσσιο κόσμο της Ατλάντικα.