Η βραβευμένη δημοσιογράφος Μαριάνα Βαν Ζέλερ εξερευνά τον εσωτερικό μηχανισμό των πιο επικίνδυνων μαύρων αγορών στον κόσμο. Σε κάθε επεισόδιο, ερευνά έναν διαφορετικό υπόκοσμο, απ' το εμπόριο οργάνων και πληρωμένων δολοφόνων στον σεξουαλικό εκβιασμό και το εμπόριο νυφών, για να γνωρίσουμε τους παίκτες, να μάθουμε τη δουλειά και να καταλάβουμε καλύτερα την υπόγεια οικονομία των τρισεκατομμυρίων δολαρίων.