Λαθρέμποροι Εναντίον Τελωνειακών
Εκατομμύρια άνθρωποι μπαίνουν στις Ηνωμένες Πολιτείες κάθε χρόνο, πολλοί από τους οποίους φέρνουν μαζί τους κρυμμένα λαθραία προϊόντα. Το DHS θα κάνει τα πάντα για να πιάσει αυτούς τους λαθρέμπορους.