Travel Man: 48 Hours In…
Ο Βρετανός κωμικός Ρίτσαρντ Αγιοάντε και ένας διάσημος καλεσμένος, συνήθως από τον χώρο της κωμωδίας, περνούν 48 ώρες σε μια διάσημη πόλη για να ανακαλύψουν τα πιο δημοφιλή αξιοθέατα.