Women in Taipei
Η Ι-Σαν, ένα κορίτσι από την Ταϊνάν, λαχταρά να πάει στην Ταϊπέι. Με λίγη τύχη, καταφέρνει να βρει ένα δωμάτιο να μείνει στο διαμέρισμα της θείας της, στην Ταϊπέι, και αρχίζει να δουλεύει σκληρά. Απογοητεύεται, καθώς δεν τα καταφέρνει στις συνεντεύξεις της, ενώ πέφτει θύμα σκευωρίας από μια συνάδελφό της. Έπειτα από έναν καυγά, η Ι-Σαν αναγκάζεται να φύγει από το διαμέρισμα της θείας της και συνειδητοποιεί ότι είναι ακόμα μια ξένη στην Ταϊπέι.
Η Ι-Σαν, ένα κορίτσι από την Ταϊνάν, λαχταρά να πάει στην Ταϊπέι. Με λίγη τύχη, καταφέρνει να βρει ένα δωμάτιο να μείνει στο διαμέρισμα της θείας της, στην Ταϊπέι, και αρχίζει να δουλεύει σκληρά. Απογοητεύεται, καθώς δεν τα καταφέρνει στις συνεντεύξεις της, ενώ πέφτει θύμα σκευωρίας από μια συνάδελφό της. Έπειτα από έναν καυγά, η Ι-Σαν αναγκάζεται να φύγει από το διαμέρισμα της θείας της και συνειδητοποιεί ότι είναι ακόμα μια ξένη στην Ταϊπέι. Η σειρά ακολουθεί την πορεία της Ι-Σαν καθώς εξελίσσεται σε μια σύγχρονη γυναίκα που ζει στην Ταϊπέι.