Ζακ και Κόντι: Σκανδαλιές στο Καράβι
Ο Ζακ και ο Κόντι Μάρτιν επιβιβάζονται στο Ατμόπλοιο Τίπτον, ένα πολυτελές επιβατικό κρουαζιερόπλοιο που ανήκει στον πατέρα της Λόντον. Το πλοίο κάνει κρουαζιέρα σε όλο τον κόσμο με τουρίστες και μαθητές που παρακολουθούν μαθήματα στο σχολείο Σέβεν Σιζ Χάι.
Η παρέα από τη σειρά Ζακ και Κόντι: Σκανταλιές στο ξενοδοχείο, βγαίνει στις θάλασσες σε αυτή τη νέα spin-off σειρά. Ο Ζακ, ο Κόντι, η Λόντον και ο κύριος Μόζεμπι μετακινούνται από τις άρτια εξοπλισμένες αίθουσες του πολυτελούς ξενοδοχείου Τίπτον, στο πολυτελές κρουαζιερόπλοιο του πατέρα της Λόντον, το Ατμόπλοιο Τίπτον. Στην αρχή, η Λόντον πιστεύει ότι κάνουν διακοπές σε κρουαζιέρόπλοιο, αλλά σύντομα ανακαλύπτει ότι είναι εγγεγραμμένη στο σχολείο Σέβεν Σιζ Χάι, μαζί με τον Ζακ, τον Κόντι και τα νέα μέλη του καστ, την Μπέιλι και τον Γούντι. Ο πατέρας της Λόντον είναι πεπεισμένος ότι η Λόντον θα διαβάζει, γιατί δεν θα μπορεί να ξεφεύγει από τα μαθήματα όσο είναι στη θάλασσα. Ο Μόζεμπι, μαζί με τη Δεσποινίδα Έμμα Τάτγουαïλερ προσπαθούν να κρατήσουν τους μαθητές συγκεντρωμένους στις σπουδές τους, αλλά ο Κόντι και ο Ζακ ανακαλύπτουν όλους τους νέους τρόπους για να κάνουν σκανταλιές.