Shardlake
The year is 1536. Lawyer Matthew Shardlake finds his life turned upside down when Thomas Cromwell sends him to investigate a suspicious death at the remote monastery of Scarnsea. Deception, deceit, and corruption are rife as it soon becomes clear that the murder is not the first. Shardlake is drawn into a web of lies that threatens not only his integrity but his life. This compelling whodunnit is based on the internationally popular Tudor murder mystery novels by C.J. Sansom.