Mango
Zadie has fibroids which are morphing inside of her. When a dream job arrives, she is forced to confront her condition before the unwanted growths take over.
Zadie is an independent florist who is privately suffering from fibroids but is determined to take her career to the next level. When a dream job arrives, Zadie searches for help in order to control her morphing body but the unwanted growths threaten to take over.