Uncharted Amazon
In the Peruvian jungle, a silky anteater battles fatigue while a hummingbird mother tends to her chick. As seasonal downpours loom, rainforest denizens adapt with peculiar relationships and inventive strategies. However, the arrival of a new species catches them off guard, challenging their resilience honed through millennia of evolution.