Irabazi arte: Hacia la Victoria
Arene is a teenager who, along with her family, has to move from Barcelona to the town of Learo. From that moment on, she will have to get used to a new life, living with her grandfather and make new friends. But, above all, Arene will have to fight against the prejudices she finds in her new environment to create the first women's football team in the town.
Arene is a teenager who, along with her family, has to move from Barcelona to the town of Learo. From that moment on, she will have to get used to her new life, living with her granddad and making new friends. But, above all, Arene will have to fight against the prejudices she finds in her new environment her to create a women's football team, the first in the town.