Playgrounds of the rich and famous
Load the Lamborghini, dust off your diamonds, and step inside the world’s most opulent destinations in 'Playgrounds of the Rich and Famous.' From sun-kissed St. Barts to the snowy peaks of St. Moritz, via St. Tropez, the Hamptons, Monaco, and more, this sumptuous series steps inside the luxury locations of choice for the uber-rich and super-elite celebrities.
Load the Lamborghini, dust off your diamonds, and step inside the world’s most opulent destinations in 'Playgrounds of the Rich and Famous.' From sun-kissed St. Barts to the snowy peaks of St. Moritz, via St. Tropez, the Hamptons, Monaco, and more, this sumptuous series steps inside the luxury locations of choice for the uber-rich and super-elite celebrities. Through the eyes of real insiders, we reveal the secrets of these exclusive, decadent destinations, find out what first attracted the world's most privileged to them, and tell the infamous stories of what the rich and famous get up to while there.