Men on a Mission
A sitcom talk show program set in a 'Brother School' that solves all kinds of questions in their own way. Now! The Brothers fight each other to provide clear answers.
A sitcom talk show program set in a 'Brother School.' In each episode, new celebrity guests appear as transfer students at the 'Brother School' where seven mischievous brother students wait for them. The show consists of several dynamic sessions.