Leap of Faith
Kelly lives a lonely life in a busy city, unfulfilled and longing for more. Behind closed doors, she wonders if anyone will ever understand her. When new neighbor Johnny moves into the adjacent building, he captivates Kelly. She observes his daily routine and soon discovers something is very different about him.
Kelly lives a lonely life in a busy city, unfulfilled and longing for more. Behind closed doors, she wonders if anyone will ever understand her. When new neighbor Johnny moves into the adjacent building, he captivates Kelly. She observes his daily routine and soon discovers something is very different about him. Kelly goes on a journey to uncover more about Johnny and in doing so confronts her demons.