Bandit
In 1985, Gilbert Galvan Jr, a charming career criminal, escapes from a US prison in Michigan and crosses the border into Canada where he assumes the identity Robert Whiteman. After falling in love with Andrea, a caring social worker he can’t provide for, he turns to robbing banks and discovers that he’s exceptionally good at it. Under the guise of a security analyst, Robert begins flying around the country robbing multiple cities in a day.