My Love or My Passion
In this Argentine comedy, Pedro Pintos is a man happily married to soccer (with a family on the side). When Pedro’s addiction to soccer leaves him single and separated from his family, he’s forced to admit he has a problem and must seek help to find the balance between his passion and his family.
In this Argentine comedy, Pedro Pintos is a man happily married to soccer (he also happens to be married to Verónica and has two daughters). But when Pedro’s addiction to soccer leaves him single and separated from his family, he’s forced to admit he has a problem and must seek help to find the balance between his beloved soccer and his family.