Bake Off: Famosos Argentina
Fourteen celebrities, with Wanda Nara presenting, will compete in baking challenges to impress a top-notch jury. During the 40 episodes, they will fight for the title of "The Great Baker" and a millionaire prize. Unique challenges and lots of fun in this sweet competition!
During the 40 episodes, they will give their best in each batch to become "The Great Baker" and win a generous prize. With unique challenges, culinary disasters and a lot of fun, this competition is a must-see and will reveal the celebrities' sweet and unknown side. You can't miss!