Death at the Mansion: Rebecca Zahau
This limited series examines the mysterious death of Rebecca Zahau, a 32-year-old woman found hanging naked from the balcony of her wealthy boyfriend's mansion. Authorities declared it a suicide, despite questionable events leading up to Rebecca’s death and evidence pointing to foulplay.
This limited series examines the mysterious death of Rebecca Zahau, a 32-year-old woman found hanging naked from the balcony of her wealthy boyfriend's mansion in the peaceful city of Coronado, California. Authorities declared Rebecca's death a suicide, despite questionable circumstances and evidence pointing to foulplay. Former criminal prosecutor Loni Coombs, crime journalist Billy Jensen, and forensic criminologist Paul Holes pore over the facts of the case in search of answers.