Yakuza Lover
Feisty college student Yuri dreams of a man who will love her for who she is. After running into trouble at a party, she is saved by Toshiomi Oya, who hands her his business card. However, the card has a yakuza group's name on it! Toshiomi is drawn to Yuri's strong resolve, while Yuri is drawn to his gentlemanly ways. The star-crossed lovers are caught up in a passionate romance, and their love grows deeper with each challenge they overcome. This is the story of a most dangerous romance.
Feisty college student Yuri dreams of a man who will love her for who she is. One day, she runs into trouble at a party but is saved by Toshiomi Oya, who hands her his business card. However, the card has a yakuza group's name printed on it!
Yuri hesitantly visits the group's office to thank the man, where surprisingly, she is greeted by Toshiomi's kind smile.
Toshiomi is drawn to Yuri's strong resolve, whilst Yuri is drawn to his gentlemanly ways. The star-crossed lovers get caught up in a passionate romance, but the people around them want to tear them apart. Even so, their love grows deeper with each challenge they overcome.