Goodbye Berlin
Maik is a bit lonely: no friends, no hobbies, no girlfriend! At the beginning of the summer holidays, Tschick shows up at Mike’s door with a stolen car and together they embark on the adventure of their lives: no parents, no cards, no plan - but certainly a lot of fun.
Maik (14) is kind of a loner: no friends, no hobbies, no girl friend! That is, until he meets Tschick (14), who's new in school, looks like he's been in a lot of fights and has a tendecy to be drunk. At the beginning of the summer break, Tschick shows up at Mike's door with a stolen car and together they start on the adventure of their lifetime: no parents, no maps, no plan - but definitely a lot of fun.