Travelling in the 70s: The Road to Freedom
In Episode 1 of "The Road of Freedom," Dean explores 1970s travel modes amidst America's conflicts and the oil crisis. From muscle cars to luxury air travel, it epitomized stylish living and family vacations. Some pursued freedom with super-charged V8 engines, others with a simple rucksack.