The Caribbean: Billionaires' Paradise
The Caribbean: Billionaires’ Paradise' looks at the luxury lifestyles of residents, expats, and visitors of some of the most exclusive islands in the Caribbean, as well as following the skilled staff who serve them in style.
The Caribbean: Billionaires’ Paradise' looks at the luxury lifestyles of residents, expats, and visitors of some of the most exclusive islands in the Caribbean, as well as following the skilled staff who serve them in style. The escapist series travels to some of the most iconic holiday locations across the 7,000 sun-kissed islands and follows the world's richest people as they live, work, party, and chill out in the ultimate paradise. From the most luxurious hotels to the most beachside properties on private islands, it also opens a window to the residents’ fit-for-royalty lifestyles.