Guilty as Sin
A hot-shot criminal defense attorney is caught in a web of manipulation by her smooth-talking playboy client accused of murder.
Rebecca De Mornay and Don Johnson scorch the screen in this spine-tingling, seductively sexy thriller. De Mornay stars as a sexy, hotshot criminal defense attorney who plays to win -- and usually does. She meets her match when she represents a playboy (Don Johnson) accused of murdering his rich wife. The attractive lawyer, captured by her client's irresistible charm, finds herself caught in his seductive, psychological web of deceit from which there is no legal escape -- and soon fears she may be his next victim. From its first startling plot twist, GUILTY AS SIN is a riveting edge-of-your-seat suspense thriller leading to a sensational climax. Don't miss it!