My Super Ex-Girlfriend
"My Super Ex-Girlfriend" follows Matt Saunders (Luke Wilson), a run-of-the-mill guy who dumps his long-time girlfriend (Uma Thurman) — only to discover that she’s actually a superhero and is now out for revenge.
Matt Saunders (Luke Wilson) thinks he’s found the perfect girlfriend in Jenny Johnson (Uma Thurman), who just happens to be smart, sexy...and a superhero. But when Jenny turns out to be a needy, neurotic mess, Matt wants to call it quits. Jenny is crushed by the news and will stop at nothing to exact sweet revenge. It’s an outrageous super-comedy that proves breaking up can be hard to do — and downright dangerous!