The Comebacks tells the story of an out-of-luck coach, Lambeau Fields (Koechner), who takes a rag-tag bunch of college misfits and drives them towards the football championships. In the process, this life-long loser discovers that he is a winner after all by redeeming himself, saving his relationship with his family and friends, and finding that there is indeed, no "I" in "team"!