The Other Sister
Carla and her new boyfriend set out to experience all of life's great adventures and also prove that Carla has earned her independence.
Even though Carla (Juliette Lewis) has grown into a very capable young woman, her nervous mother (Diane Keaton) still has a major meltdown when Carla announces she's in love for the first time! So as Carla and her new boyfriend (Giovanni Ribisi) set out to experience all of life's great adventures, they're also out to prove that Carla has earned her independence!