Unfaithful
A middle-aged wife and mother has an affair with a handsome, younger man. When her husband finds out about the affair he confronts the man in a decision that will come to haunt him.
Connie, a middle-aged wife and mother, has an affair with Paul, a handsome young Frenchman. When Connie's husband, Edward, becomes suspicious, he hires a private investigator. When his fears are confirmed, Edward confronts Paul in a decision that will come to haunt him.