Eli Stone
Lawyer Eli Stone had it all – a great job, a cool car and the perfect fiancé. Then he started experiencing astonishing visions that affected his ability to do his job. Now he’s looking for answers in unlikely places.
High-powered attorney Eli Stone thought he had it all: great job, cool car, the perfect fiancé. Until he started hearing unexplained music everywhere he went and witnessing some astonishing visions. Now Eli is seeking answers in unlikely places. He doesn't know what's wrong with him, but maybe something is finally right.