Hitler's Last Year
From the D-Day landings to the fall of Hitler, it took the Allies 11 brutal months to take down the Reich. It was the deadliest year of the war.
A two hour special chronicling the last year of the war in the European theater, from the D-Day Landings in Normandy in June 1944 to the German surrender in May 1945 .Re-colorized archival footage reveals the eleven months of unprecedented combat that culminated in the death of Adolf Hitler and the collapse of the Third Reich.