Making History
A comedy that follows three friends from two different centuries as they balance the thrill of time travel with the concerns of daily life.
MAKING HISTORY is a historical adventure comedy that takes a satirical look at love, friendship and trying to fit in. The series follows three friends, from two different centuries, as they try to balance the thrill of time travel with the mundane concerns of their present-day lives.